Sojusz Diablo II TLOD
Mroźne Imperium Góry Arreat
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Sojusz Diablo II TLOD Strona Główna
->
Różne o Diablo 2 The Lord Of Destruction
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne o sojuszu Diablo II The Lord Of Destruction
----------------
Pakty
Wojny
Czarna lista
Nasze starcia
Rekrutacja
Skróty
Ataki
----------------
Nicki i spisy koordów wroga
Stan floty danego gracza (przeciwnika)
O Ogame
----------------
Floty
Budynki
Badania
Sojuszowe dyskusje i pomysły
----------------
Fuzje
Urozmaicenie sojuszu
Nasze pomysły i rozmowy
Czy przyjąć danego gracza
Ankiety, propozycje i pytania
----------------
Ankieta
Nasze pytania
Propozycje regulaminu
Regulamin forum
----------------
!!!REGULAMIN!!!
Regulamin profilów
Regulamin wiadomości
Gry, rozrywka i screeny
----------------
Gry
Kawały
Screeny
Konkursy
Diablo 2 i Diablo 2 The Lord Of Destruction
----------------
Różne o Diablo 2 The Lord Of Destruction
Słowa runiczne w Diablo 2 The Lord Of Destruction
Pytania o Diablo 2 The Lord Of Destruction i Diablo 2
Rozmowy na temat Diablo 2 i Diablo 2 The Lord Of Destruction
Książki i Filmy
----------------
Filmy
Książki
Muzyka
----------------
Rodzaje rocka
Rodzaje metalu
Rodzaje hardcoru
!!!OGŁOSZENIA!!!
----------------
!!!OŁOSZENIA!!!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Anonim
Wysłany: Pon 16:38, 06 Kwi 2015
Temat postu: NIe dziala receptura
Mam patch 1.13. Gram single player ale niestety receptura: 3 run nie działa. Dlaczego ?
Baal
Wysłany: Wto 10:19, 11 Lip 2006
Temat postu: Przepisy Kostki Horadrimów
FORMUŁY KOSTKI HORADRIMÓW
Składniki Wynik
3 Runy tego samego rodzaju Runa o jeden stopień wyższa (np. 3 El = 1 Eld, działa do Thul włącznie)
3 Doskonałe Czaszki
1 Rzadki Przedmiot
Kamień Jordana Rzadki Przedmiot z 1 miejscem na klejnot
1 Doskonała Czaszka
1 Rzadki Przedmiot
Kamień Jordana 1 Rzadki Przedmiot wysokiej jakości tego samego typu (Ilvl=66)
6 Doskonałych Czaszek
1 Rzadki Przedmiot (max. rozmiar 3x2) 1 Rzadki Przedmiot niskiej jakości tego samego typu (Ilvl=40)
6 Doskonałych Klejnotów (po jednym z rodzaju)
1 Amulet (dowolnej jakości) Pryzmatyczny Amulet (bonus do wszystkich odporności)
3 Pierścienie 1 losowo wygenerowany Amulet
3 Amulety 1 losowo wygenerowany Pierścień
3 Mikstury Leczenia
3 Mikstury Many (dowolnych typów) 1 Mikstura Wzmocnienia
3 Mikstury Leczenia
3 Mikstury Many
1 Klejnot (dowolnych typów) 1 Mikstura Pełnego Wzmocnienia
4 Mikstury Leczenia (dowolnego typu)
Rubin (dowolnej jakości)
Magiczny/Setowy/Rzadki Miecz (dowolnego typu) Długi Miecz Pijawki (wykrada życie)
3 Mikstury Wzmocnienia 1 Mikstura Pełnego Wzmocnienia
3 Kamienie szlachetne tego samego typu i stopnia (oprócz doskonałych) 1 Klejnot tego typu o jeden stopień lepszy
3 Nadkruszone Klejnoty (dowolnego rodzaju)
1 Miecz 1-ręczny 1 Długi Miecz z miejscem na klejnot
6 Kamieni szlachetnych (dowolnego stopnia)
1 Miecz 1 Długi Miecz z miejscem na klejnot
2 Kołczany Bełtów 1 Kołczan Strzał
2 Kołczany Strzał 1 Kołczan Bełtów
1 Włócznia
1 Kołczan Strzał Oszczep (x60)
1 Topór
2 Sztylety Topór do rzucania (x32)
1 Mała Tarcza (magiczna lub lepsza)
1 Nabijana Kolcami Maczuga (dowolnej jakości)
2 Czaszki (dowolnej jakości) Mała Tarcza Kolców (odbija obrażenia na wroga)
1 Brylant (dowolnej jakości)
1 Laska (dowolnej jakości i rodzaju)
1 Kris (dowolnej jakości i rodzaju)
1 Pas (dowolnej jakości i rodzaju) Dziki Berdysz (+166-181% obrażeń)
1 Pierścień
Szmaragd
1 Antidotum 1 Pierścień - odporność na trucizny +21-30%
1 Pierścień
Rubin
1 Mikstura Wybuchowa 1 Pierścień - odporność na ogień +21-30%
1 Pierścień
Szafir
1 Mikstura Odtajania 1 Pierścień - odporność na zimno +21-30%
1 Pierścień
2 Topazy (dowolnej jakości) 1 Pierścień - odporność na błyskawice +21-30%
3 Doskonałe Kamienie szlachetne
1 Magiczny przedmiot 1 losowo wybrany magiczny przedmiot tego samego typu
1 Noga Wirta
1 księga Miejskiego Portalu
uprzednie zabicie Baala na danym poziomie trudności Portal do Krowiego Levelu (formułę należy wykonać w mieście, w I Akcie)
talizman
3 dowolne doskonałe gemy (oprócz czaszek!!!)
wymagana wersja 1.09 Talizman tego samego poziomu z dobrymi modyfikatorami.
Formuły, za pomocą których można stworzyć dowolną runę (wymagany patch 1.10):
Składniki Wynik
3 Thul + Nadkruszony Topaz Amn (postać cbn nonladder)
3 Amn + Nadkruszony Ametyst Sol (postać cbn nonladder)
3 Sol + Nadkruszony Szafir Shael (postać cbn nonladder)
3 Shael + Nadkruszony Rubin Dol (postać cbn nonladder)
3 Dol + Nadkruszony Szmaragd Hel (postać single/cbn ladder)
3 Hel + Nadkruszony Diament Io (postać single/cbn ladder)
3 Io + Topaz ze Skazą Lum (postać single/cbn ladder)
3 Lum + Ametyst ze Skazą Ko (postać single/cbn ladder)
3 Ko + Szafir ze Skazą Fal (postać single/cbn ladder)
3 Fal + Rubin ze Skazą Lem (postać single/cbn ladder)
3 Lem + Szmaragd ze Skazą Pul (postać single/cbn ladder)
2 Pul + Diament ze Skazą Um (postać single/cbn ladder)
2 Um + Topaz Mal (postać single/cbn ladder)
2 Mal + Ametyst Ist (postać single/cbn ladder)
2 Ist + Szafir Gul (postać single/cbn ladder)
2 Gul + Rubin Vex (postać single/cbn ladder)
2 Vex + Szmaragd Ohm (postać single/cbn ladder)
2 Ohm + Diament Lo (postać single/cbn ladder)
2 Lo + Topaz bez Skazy Sur (postać single/cbn ladder)
2 Sur + Ametyst bez Skazy Ber (postać single/cbn ladder)
2 Ber + Szafir bez Skazy Jah (postać single/cbn ladder)
2 Jah + Rubin bez Skazy Cham (postać single/cbn ladder)
2 Cham + Szmaragd bez Skazy Zod (postać single/cbn ladder)
Formuły na Usuwanie/Tworzenie miejsc na gemy (wymagany patch 1.10):
Składniki Wynik
1 runa Hel + zwój miejskiego portalu + przedmiot z kamieniami/klejnotami ten sam przedmiot z usuniętymi kamieniami/klejnotami
1 runa Ral + 1 runa Thul + doskonały szafir + zwykły hełm ten sam hełm z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo)
1 runa Tal + 1 runa Thul + doskonały topaz + zwykła zbroja ta sama zbroja z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo)
1 runa Tal + 1 runa Amn + doskonały rubin + zwykła tarcza ta sama tarcza z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo)
Formuły na ulepszanie Przedmiotów (wymagany patch 1.10):
Składniki Wynik
1 Eld + 1 Nadkruszony Kamień + Pęknięta Broń Poprawia jakość broni
1 El + 1 Nadkruszony Kamień + Pęknięta Zbroja Poprawia jakość zbroi
1 Ral 1 Sol + Doskonały Szmaragd + Normalna Unikalna Broń Podnosi unikalną broń o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)
1 Tal + 1 Shael + Doskonały Brylant + Normalna Unikalna Zbroja Podnosi unikalną zbroję o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)
1 Lum + 1 Pul + Doskonały Szmaragd + Wyjątkowa Unikalna Broń Podnosi unikalną broń o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny) - receptura single/cbnladder
1 Ko + 1 Lem + Doskonały Brylant + Wyjątkowa Unikalna Zbroja Podnosi unikalną zbroję o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny) - receptura single/cbnladder
1 Ort + 1 Amn + Doskonały Szafir + Normalna Rzadka Broń Podnosi rzadką broń o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)
1 Ral + 1 Thul + Doskonały Ametyst + Normalna Rzadka Zbroja Podnosi rzadką zbroję o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)
1 Fal + 1 Um + Doskonały Szafir + Wyjątkowa Rzadka Broń Podnosi rzadką broń o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny)
1 Ko + 1 Pul + Doskonały Ametyst + Wyjątkowa Rzadka Zbroja Podnosi rzadką zbroje o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny)
1 Ort + Broń Naprawia Broń
1 Ral + Zbroja Naprawia Zbroje
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin