Baal
Administrator
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 10:35, 11 Lip 2006 Temat postu: Potwory |
|
|
Statystyki Potworów Unikalnych (Względem Potworów Zwykłych):
życie x8
poziom +3
doświadczenie x5
Statystyki Sług (Względem Potworów Zwykłych):
życie x2
Bonusy potworów unikalnych:
Specyficzne bonusy dla każdego typu unikalnego:
Aura:
Potwory zaklęte aurami mogą posiadać te aury:
Moc (na monlvl/4), Święty Ogień (na monlvl/2), Błogosławiona Celność (na monlvl), Święty Chłód (na monlvl/2), Święty Wstrząs (na monlvl/2), Przekonanie (na monlvl/4), i Fanatyzm (na monlvl/4)
Klątwa:
Jeśli Unikalny potwór atakuje, 50% czasu, klątwa Podwójne obrażenia rzucona zostaje na atakującego o poziomie (poziom potwora / 4).
Czempion:
Minimalne obrażenia x2
Maksymalne obrażenia x2
Skuteczność ataku x2
Szybkość Ataku +120%
Przyspieszenie x2
Zaklęte Zimno:
Minimalne obrażenia z zimna: +(Minimalne obrażenia)
Maksymalne obrażenia z imna: +(Maksymalne obrażenia)
Czas trwania zimna: +20
Szansa na trafienie: x2
Odporności na zimno: 75%
Jeśli potwór zginie, rzuca czar Nowa Mrozu o poziomie równym poziomowi potwora
Extra Szybkość:
Unikalne i słudzy są szybsi
Szybkość ataku x2 (tylko unikalny)
Zaklęty Ogień:
Minimalne obrażenia z ognia: +(Minimalne obrażenia)
Maksymalne obrażenia z ognia: +(Maksymalne obrażenia)
Szansa na trafienie: x2
Odporności na ogień: 75%
Jeśli potwór zginie, robi obrażenia 75%-100% maksymalnego życia, w promieniu 4 jardów.
Oporność na Magię:
Odporność na ogień: 75%
Odporność na błyskawice: 75%
Odporność na zimno: 75%
Spalenie many:
Obrażenia minimalne na manę: +(Minimalne obrażenia x 4)
Obrażenia maksymalne na manę: +(Maksymalne obrażenia x 4)
Szansa na trafienie: x2
Odporności na magię: +75%
Seryjne strzały:
2 lub więcej pocisków zostają wystrzelone.
Widmowe Uderzenie:
Odpornośc na ogień: +20%
Odporność na błyskawice: +20%
Odporność na błyskawice: +20%
Szansa na trafienie: x2
Wybiera z Ognia, Błyskawic, Magii, Zimna, Trucizn i robi:
Minimalne obrażenia z żywiołów: +(Minimalne obrażenia)
Maksymalne obrażenia z żywiołów: +(Maksymalne obrażenia)
Kamienna Skóra:
Odporność na obrażenia fizyczne: +80%
Obrona x3
Wyjątkowa Siła:
Minimalne obrażenia: x3
Maksymalne obrażenia: x3
Szansa na trafienie: +25%
Teleportacja:
Kiedy (życie < 33%) lub (potwór atakujący z zasięgu & ktoś stoi blisko), teleportacja. Także, jeśli (życie < 33%) dodaje trochę życia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|