Forum Sojusz Diablo II TLOD
Mroźne Imperium Góry Arreat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przepisy Kostki Horadrimów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz Diablo II TLOD Strona Główna -> Różne o Diablo 2 The Lord Of Destruction
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baal
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 10:19, 11 Lip 2006    Temat postu: Przepisy Kostki Horadrimów

FORMUŁY KOSTKI HORADRIMÓW

Składniki Wynik
3 Runy tego samego rodzaju Runa o jeden stopień wyższa (np. 3 El = 1 Eld, działa do Thul włącznie)

3 Doskonałe Czaszki
1 Rzadki Przedmiot
Kamień Jordana Rzadki Przedmiot z 1 miejscem na klejnot

1 Doskonała Czaszka
1 Rzadki Przedmiot
Kamień Jordana 1 Rzadki Przedmiot wysokiej jakości tego samego typu (Ilvl=66)

6 Doskonałych Czaszek
1 Rzadki Przedmiot (max. rozmiar 3x2) 1 Rzadki Przedmiot niskiej jakości tego samego typu (Ilvl=40)

6 Doskonałych Klejnotów (po jednym z rodzaju)
1 Amulet (dowolnej jakości) Pryzmatyczny Amulet (bonus do wszystkich odporności)

3 Pierścienie 1 losowo wygenerowany Amulet

3 Amulety 1 losowo wygenerowany Pierścień

3 Mikstury Leczenia
3 Mikstury Many (dowolnych typów) 1 Mikstura Wzmocnienia

3 Mikstury Leczenia
3 Mikstury Many
1 Klejnot (dowolnych typów) 1 Mikstura Pełnego Wzmocnienia

4 Mikstury Leczenia (dowolnego typu)
Rubin (dowolnej jakości)
Magiczny/Setowy/Rzadki Miecz (dowolnego typu) Długi Miecz Pijawki (wykrada życie)

3 Mikstury Wzmocnienia 1 Mikstura Pełnego Wzmocnienia

3 Kamienie szlachetne tego samego typu i stopnia (oprócz doskonałych) 1 Klejnot tego typu o jeden stopień lepszy

3 Nadkruszone Klejnoty (dowolnego rodzaju)
1 Miecz 1-ręczny 1 Długi Miecz z miejscem na klejnot

6 Kamieni szlachetnych (dowolnego stopnia)
1 Miecz 1 Długi Miecz z miejscem na klejnot

2 Kołczany Bełtów 1 Kołczan Strzał

2 Kołczany Strzał 1 Kołczan Bełtów

1 Włócznia
1 Kołczan Strzał Oszczep (x60)

1 Topór
2 Sztylety Topór do rzucania (x32)

1 Mała Tarcza (magiczna lub lepsza)
1 Nabijana Kolcami Maczuga (dowolnej jakości)
2 Czaszki (dowolnej jakości) Mała Tarcza Kolców (odbija obrażenia na wroga)

1 Brylant (dowolnej jakości)
1 Laska (dowolnej jakości i rodzaju)
1 Kris (dowolnej jakości i rodzaju)
1 Pas (dowolnej jakości i rodzaju) Dziki Berdysz (+166-181% obrażeń)

1 Pierścień
Szmaragd
1 Antidotum 1 Pierścień - odporność na trucizny +21-30%

1 Pierścień
Rubin
1 Mikstura Wybuchowa 1 Pierścień - odporność na ogień +21-30%

1 Pierścień
Szafir
1 Mikstura Odtajania 1 Pierścień - odporność na zimno +21-30%

1 Pierścień
2 Topazy (dowolnej jakości) 1 Pierścień - odporność na błyskawice +21-30%

3 Doskonałe Kamienie szlachetne

1 Magiczny przedmiot 1 losowo wybrany magiczny przedmiot tego samego typu

1 Noga Wirta
1 księga Miejskiego Portalu
uprzednie zabicie Baala na danym poziomie trudności Portal do Krowiego Levelu (formułę należy wykonać w mieście, w I Akcie)
talizman

3 dowolne doskonałe gemy (oprócz czaszek!!!)
wymagana wersja 1.09 Talizman tego samego poziomu z dobrymi modyfikatorami.

Formuły, za pomocą których można stworzyć dowolną runę (wymagany patch 1.10):

Składniki Wynik

3 Thul + Nadkruszony Topaz Amn (postać cbn nonladder)

3 Amn + Nadkruszony Ametyst Sol (postać cbn nonladder)

3 Sol + Nadkruszony Szafir Shael (postać cbn nonladder)

3 Shael + Nadkruszony Rubin Dol (postać cbn nonladder)

3 Dol + Nadkruszony Szmaragd Hel (postać single/cbn ladder)

3 Hel + Nadkruszony Diament Io (postać single/cbn ladder)

3 Io + Topaz ze Skazą Lum (postać single/cbn ladder)

3 Lum + Ametyst ze Skazą Ko (postać single/cbn ladder)

3 Ko + Szafir ze Skazą Fal (postać single/cbn ladder)

3 Fal + Rubin ze Skazą Lem (postać single/cbn ladder)

3 Lem + Szmaragd ze Skazą Pul (postać single/cbn ladder)

2 Pul + Diament ze Skazą Um (postać single/cbn ladder)

2 Um + Topaz Mal (postać single/cbn ladder)

2 Mal + Ametyst Ist (postać single/cbn ladder)

2 Ist + Szafir Gul (postać single/cbn ladder)

2 Gul + Rubin Vex (postać single/cbn ladder)

2 Vex + Szmaragd Ohm (postać single/cbn ladder)

2 Ohm + Diament Lo (postać single/cbn ladder)

2 Lo + Topaz bez Skazy Sur (postać single/cbn ladder)

2 Sur + Ametyst bez Skazy Ber (postać single/cbn ladder)

2 Ber + Szafir bez Skazy Jah (postać single/cbn ladder)

2 Jah + Rubin bez Skazy Cham (postać single/cbn ladder)

2 Cham + Szmaragd bez Skazy Zod (postać single/cbn ladder)
Formuły na Usuwanie/Tworzenie miejsc na gemy (wymagany patch 1.10):

Składniki Wynik
1 runa Hel + zwój miejskiego portalu + przedmiot z kamieniami/klejnotami ten sam przedmiot z usuniętymi kamieniami/klejnotami

1 runa Ral + 1 runa Thul + doskonały szafir + zwykły hełm ten sam hełm z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo)

1 runa Tal + 1 runa Thul + doskonały topaz + zwykła zbroja ta sama zbroja z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo)

1 runa Tal + 1 runa Amn + doskonały rubin + zwykła tarcza ta sama tarcza z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo)
Formuły na ulepszanie Przedmiotów (wymagany patch 1.10):

Składniki Wynik
1 Eld + 1 Nadkruszony Kamień + Pęknięta Broń Poprawia jakość broni

1 El + 1 Nadkruszony Kamień + Pęknięta Zbroja Poprawia jakość zbroi

1 Ral 1 Sol + Doskonały Szmaragd + Normalna Unikalna Broń Podnosi unikalną broń o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)

1 Tal + 1 Shael + Doskonały Brylant + Normalna Unikalna Zbroja Podnosi unikalną zbroję o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)

1 Lum + 1 Pul + Doskonały Szmaragd + Wyjątkowa Unikalna Broń Podnosi unikalną broń o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny) - receptura single/cbnladder

1 Ko + 1 Lem + Doskonały Brylant + Wyjątkowa Unikalna Zbroja Podnosi unikalną zbroję o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny) - receptura single/cbnladder

1 Ort + 1 Amn + Doskonały Szafir + Normalna Rzadka Broń Podnosi rzadką broń o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)

1 Ral + 1 Thul + Doskonały Ametyst + Normalna Rzadka Zbroja Podnosi rzadką zbroję o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)

1 Fal + 1 Um + Doskonały Szafir + Wyjątkowa Rzadka Broń Podnosi rzadką broń o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny)

1 Ko + 1 Pul + Doskonały Ametyst + Wyjątkowa Rzadka Zbroja Podnosi rzadką zbroje o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny)

1 Ort + Broń Naprawia Broń

1 Ral + Zbroja Naprawia Zbroje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anonim
Gość






PostWysłany: Pon 16:38, 06 Kwi 2015    Temat postu: NIe dziala receptura

Mam patch 1.13. Gram single player ale niestety receptura: 3 run nie działa. Dlaczego ?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz Diablo II TLOD Strona Główna -> Różne o Diablo 2 The Lord Of Destruction Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin